Provresultat och snart LIA

Skrev sista provet innan LIA igår. Vår underbara lärare spenderade sedan hela sin eftermiddag och kväll med att rätta dem. Medan vi fick gå hem för dagen.

Vi skrev två prov, ett JTF och ett med enbart ATC. Idag fick vi Östgötapendeln_X61tillbaka dem för att gå igenom. Blev 93% rätt, ganska nöjd med mig själv! Pluggade nämligen inget extra till det här provet, utan ville veta lite grann om vad jag faktiskt kunde.

Så är riktigt nöjd. Det var mest slarv fel för min del, sen en del som jag visste att jag kunde men fick blackout på så fick chansa. Men nu vet jag vad jag ska plugga lite extra på inför slutproven i november och det är bra!

Vi fick även svar på proven vi gjorde i Kommunikation för några veckor sedan, Godkänt blev det där.

På måndag bär det av ner till Nässjö för praktik på Arriva och köra Östgötapendeln. Då blir det att köra X61 och X14. Ska bli roligt!

 

Lämna en kommentar